هوموفوب ها /همجنسگرا هراس ها بخوانند


سلام

به شمایی که از همجنسگراها متنفری و ازشون بدت می آد و می خوای سر به تنشون نباشه.
به نظرت اونا کثیفن و همجنسبازن.
این متن برای توست.خوب بخونش تا بفهمی که داری اشتباه می کنی.
و قبل از هر چیزی اینو بدون  که ما همجنسگرایان از شما دگرجنسگرایان تا به حال نپرسیده ایم چرا دگرجنسگرا هستید پس شما چرا این را از ما می پرسید؟

متن از :پسری از بهشت
آدرس:http://puercelestia.blogspot.com/2011/08/blog-post_16.html

همجنسگرایی، مثل بقیه گرایش های جنسی بشر، تا اون جا که من می دونم یه پدیده ایه که گرچه با بسامد خیلی کم، ولی همیشه اتفاق میفته. این پدیده کاملاً غیر ارادیه، یعنی فرد نه در به وجود اومدنش نقشی داره در از میون بردنش(که نا ممکنه اصلاً) ببینید مثل رنگ پوست و مو یا چشم. مثل صدا. در مورد عاملش بحث زیاده ولی نهایتاً اکثر دانشمندها میگن این یه مسئله بیولوژیک یا زیست شناختیه. ممکنه عوامل ژنتیک توش مؤثر باشن. ولی چیزی
که واضحه اینه که اتفاقات محیط و روحیات مادر و بچه از دوران جنینی تا چند سال پس از به دنیا اومدن می تونن روی این مسئله تأثیر بذارن.

یه مسأله که تقریباً همیشه مشتبه میشه، تفاوت همجنسگرایی با همجنسبازیه. همجنسبازی یعنی تنوع طلبی افراد دگرجنسگرا یا استریت، برای داشتن تجربه رابطه با جنس موافق و یا این که عدم دسترسی به جنس مخالف و فشار جنسی سبب این رخداد شه. خب این با این که شما همیشه همجنسگرا باشید و این میل فطریتون باشی فرق داره. در واقع نسبت دادن همجنسبازی به یه کسی که هرگز نمیتونه جنس مخالفش رو عاشقانه دوست داشته باشه، یه جور توهین محسوب میشه.

نکته دیگه اشتباه گرفتن همجنسگرایی با اختلال هویت جنسیه. خب متأسفانه تو جامعه ما و خیلی جاهای دیگه، اگه پسری رفتارای دخترونه داشته باشه بهش می گن اوا خواهر یا مثلاً تو انگلیسی هر دختری که از خودش رفتارای پسرونه نشون بده برچسپ “تام بوی” بهش می خوره. واقعیت اینه که گرایش جنسی خیلی با هویت جنسی فرق داره.

گرایش جنسی صرفاً میل جنسی  و عاطفی شخص به جنس موافق،(دگرجنسگرایی) مخالف(همجنسگرایی) یا به هر دو جنس(دوجنسگرایی) رو نشون میده. اما هویت جنسی یعنی جدای از میل جنسی و عاطفی، به نقش جنسی و تصوری که فرد از خودش داره می پردازه. مثلاً یه دختر همجنسگرا که با هویت جنسیش مشکل نداره با یه دختر که حس می کنه یه پسره خیلی فرق داره. گرچه برآیند هر دو یکیه و میل به جنس موافقه. ولی تفاوت اینه که کسی که اختلال هویت جنسی داره یا “ترنسجندر” هست، میتونه در صورتی که بخواد عمل کنه و تغییر جنسیت بده. ولی یه همجنسگرا نیازی به عمل نداره وبا بدنش مشکلی نداره.

البته هیچ کدوم از این تعاریف قطعی نیست، یعنی میل جنسی، عاطفی آدم ها مثه یه طیف میمونه. نمیشه گفت فلانی صد در صد دگرجنسگرا یا هم جنسگرا یا دو جنسگراس. هر کس ممکنه تو زندگیش حس های غریبی رو تجربه کنه که با حس غالبش متفاوت باشن. ولی به هر حال اکثر قریب به اتفاق آدم ها می تونن به قطعیت بگن چه گرایش جنسی و چه هویت جنسی دارن.
با گفتن همه اینها خواهشم اینه که به این چند تا جمله توجه کنین:
۱- همجنسگرایی بیماری نیست. هر چیزی که در اقلیت باشه حتماً مریضی یا یه چیز  غیر طبیعی نیست.
۲- همجنسگرایی واگیردار نیست. اگه میل جنسی افراد همجنسگرا می تونست روی افراد دگر جنسگرا تأثیر بذاره، چرا گرایش دگرجنسگراها که در اکثریت هم هستن، روی همجنسگرا ها که از بچگی تو یه محیط پر از قراردادهای دگرجنسگرایانه بودن؛ تأثیر نذاشته؟
۳- دوست ندارم این مثال رو بزنم اما هم جنس گرایی میون حیوون ها هم دیده شده. میمون ها، پنگوئن ها، قو ها و دلفین ها از نمونه های بارزش هستن. گفتم این مثال رو دوس ندارم چون اگه بگی، می گن: کثافت تو از حیوون هم بدتری!!!
اگه نگی، باز میگن: کاری که تو می کنی حیوون هم نمی کنه!!! مسخره است هاااا!!
۴- همجنسگرا ها، بچه باز، حیوون باز، سادیستیک یا مازوخیست نیستن. مثل همه آدم های دیگه ان تنها گرایششون فرق داره و به نظر من این مسأله به هیچ کس زیانی نمیزنه. این مسئله کاملاً شخصیه. فقط باید دیدمون رو عوض کنیم، با شنیدن اسم همجنسگرا اولین چیزی که بهش فکر می کنیم دو تا مرد
در حال سکس نباشه. همه چی روابط جنسی نیست. این طرز فکره که منحرفه نه گرایشی که از آغاز، گرچه کم، ولی بوده.

مرسی که خوندین

2 responses to “هوموفوب ها /همجنسگرا هراس ها بخوانند

  1. من نخوندم چون مشکلی با هنجنسگرایی به هیچ عنوان ندارم ونمیتونم بفهمم چرا یک سری ها دارن!!!!

  2. همجنسگراها واقعا مورد ظلم واقع شدن من خیلی دوسشون دارم اونا هم انسانن فقط یه سری گرایش هاشون فرق داره نمیفهمم چرا این مردم به چیزی که مثل خودشون نیست برچسب روانی و مشکل دار میزنن هیچوقت درکشون نمیکنم با اینکه خودمم از همین مردمم..

Leave a comment