فریبی به نام همجنسگرادرمانی


حقه همجنسگرا درمانی  وچرا نباید در دام آن بیفتید


دیده بودم که در خارج از ایران از این موسسه های همجنسگرادرمانی یا به عبارتی جیب خالی کن همجنسگرا ها وجودداشته باشداما مدل ایرانی اش را ندیده بودم که امروز دیدم
این وبسایت که سراسر حقه بازی و اطلاعات غلط است ادعادارد که همجنسگرایی را می تواند درمان کند و زندگی شادتری را به ما همجنسگرایان ارزانی دارد.
:نویسنده سایت به قول خودش همجنسگرایی اش رو درمان کرده.این بخشی از حرف های اوست

“داستان زندگی من شبیه حکایات زندگی تمامی افرادی است که سالها در جستجوی راهی برای تغییر و رهایی از گرایش ناخواسته به همجنس بوده اند. بعد از سالها دست و پنجه نرم کردن با این گرایشات ناخواسته بالاخره علتهای ریشه ای این گرایشات را شناخته و با کمک خداوند در مسیر بهبودی قرار گرفتم. بعد از آن ، به دلیل اینکه منابع فارسی برای عزیزانی که چنین مشکلاتی دارند در دسترس نبود این را وظیفه خود دانستم که مطالب مفید در این زمینه را به زبان فارسی ترجمه کرده و در قالب یک وبسایت در دسترس درمانجویان قرار دهم. امید به اینکه این مطالب بتواند کمکی به آنها در مهمترین سفر زندگیشان باشد.”

به نظر من نویسنده این سایت یک آدم ضعیفه چون نمی تونه با وجود فشارهای جامعه استریت همجنسگرایی خودش و هویت جنسی خودش رو بپذیره پس خودش رو بیمار می دونه و می ره به سوی درمان.
این درمان یک جور گول زدنه.زیرا که وقتی گرایش جنسی تو همجنسگرایی است لذت جنسی وعاطفی را فقط در کنار جنس موافق تجربه خواهی کرد نه جنس مخالف.
درضمن همجنسگرایی در وحله اول بیماری نیست پس درمان برای آن بی معنی است

کلیک کنید -مقاله انجمن روانشناسان آمریکا درموردهمجنسگرایی

این آدم برای رهایی از حس سرخوردگی خودش که ناشی از نادیده گرفتن گرایش جنسی خودشه این وبسایت رو زده تا بتونه یک جور رهبر مآبی در این امر پیشه کنه تا شاید درد درونی اش و سرخوردگی اش کمتر بشه
زیرا بدترین نوع خیانتی که یک انسان می تونه به خودش بکند این است که خودش روآنطور که هست نپذیره و بخواد مثل بقیه باشه
روزی خواهد رسید که خواهی فهمید که تا چه حد خودت رو گول زدی و چقدر به خودت بد کردی

قبل از اینکه دیگران تو را بپذیرند تو باید خود را بپذیری

آدم در کل نمی دونه به اینا چی بگه .با این همه مدارک علمی و این همه تحقیقی که از جانب روانشناسان کل دنیا انجام شده و مدرکی که می گه ما بیمار نیستیم و فقط یک گرایش جنسی متفاوت داریم با ز هم اینها -این انسان های زبان نفهم و خودخواه-بالای منبر می روندو از آن بدتر وبسایت می زنند برای درمان ما.

درست مثل این است که یک گروهی ایجاد شوند بگویندزمین گرد نیست و یک وبسایت هم براش بزنند و هر چی هم دلیل و مدرک ارائه کنی که بابا زمین گرد است اما به گوش کر آنها نرود که نرود.

بگذارید همجنسگرایان بفهمند که بیمار نیستند”
بگذارید به این همجنسگرای ترسو بفهمانیم که همجنسگرا بودن عیب نیست ترسو بودن و انکارکردن گرایش جنسی به علت فشار های جامعه دگرجنسگرا عیب است
بگذارید همه بفهمند که همجنسگرایی بیماری نیست
“این بیماری است که شما روی فردی که بیمار نیست اسم بیمار بگذارید

پ.ن.

توصیه من به همجنسگرایان این است که همه این مطلب من رو شیر کنند در بلاگ ها و فیس بوک و یا یک مطلب بهتر بنویسند و همجنسگرایان تازه وارد به دنیای نت را از گمراهی و افتادن به دام حماقت این سایت برهانند.

یادتون باشه که برای همجنسگرای ایرانی که از همه لحاظ در فشاره دنیای مجازی بهترین روش برای گرفتن اطلاعات و شناخت بهتر خود است اما گاهی این اطلاعات جنبه خود تخریبی دارند مثل این وبسایت

2 responses to “فریبی به نام همجنسگرادرمانی

  1. سلام خدمت شما دوست عزیز ممنون که مطالب ارزنده رو نوشته و معرفی کردی
    من قبلا این سایت رو دیده بودم که سریع ازش گذشته بود الان باز برام تداعی شد , راستی یه چیز جالب سر تیتر این سایت اینو نوشته بود : کمک به افرادی که گرایش ناخواسته به همجنس خود دارند.
    خوب وقتی چیزی ناخواسته اس به مراتب طبیعت اون چیز است

  2. Pingback: American horror Storyهمجنسگرایی در | Iranian LGBTA Guidance Portal·

Leave a comment