درباره ما


:این پورتال به دو منظور ایجاد شده است

1.
این پورتال برای راهنمایی و آگاهی ایرانیانی است که از گستردگی گرایشات جنسی بی خبرند و فقط فکر می کنند دگرجنسگرایی گرایش جنسی درست و غالب است.هر چند که در تفکرات سنتی بین ایرانیان و عقاید دور از علم دینی, گرایشات جنسی دیگر همچون همجنسگرایی نهی شده است ولی باید دانست که این گرایشات کاملا از لحاظ علمی طبیعی شمرده میشوند و این یافته هایی که در اینجا قرار خواهد گرفت نتایج سال ها تحقیقات دانشمندان و روانشناسان متخصص در این امر است.

خواهش می شود که مطالب این وبسایت را بدون پیشداروی های رایج بخوانید و سعی کنید که تفکرات ارجاعی تری نسبت به مسائل علمی اثبات شده داشته باشید و دانسته های خود را به “آنچه که به شما گفته اند” ,”آنچه که کتب مقدس گفته ” و “آنچه که خودم فکر می کنم درست است” محدود نکنید.

علم گستره عظیمی را در برابر ما می گشاید تا با جهل و افسانه را واقعی پنداشتنی که دین ترویج می کند بستیزیم. بیایید نگذاریم گستره فکری مان محدود و سنتی و آلوده به پیش داوری های دینی باشد.

2.
این پورتال مکانی برای اقلیت های جنسی ای همانند همجنسگرایان و بی جنسگرایان/آسکژوال هاست تا بتوانند از مطالب این جا استفاده کنند.به مرور زمان مطالب بیشتری در رابطه با سلامتی,روابط,هنر و…در این پورتال قرار خواهند گرفت تا آگاهی شما را بالاببرند

به سوی روشنگری  و دنیایی بدون جهل

Iran LGBTA

25 responses to “درباره ما

  1. نمیشه کمی در مورده نویسنده یا نویسندگان هم بدونیم؟ قصد فوضولی ندارم و به لحاظ امنیتی درک میکنم که چیزی نگید ولی یه سری چیزای اندکی رو میشه گفت!!!مثل ه سن!!!! یا هر چیزه دیگری که خودتون گفتنش رو امن میدونید!

    • نویسنده اینجا یک فرد همجنسگراست دردهه ۲۰ زندگی.یک زن همجنسگرا.امیدوارم روزی برسه که بتونیم بدون ‍‍‍پنهانکاری هویت خودرا آشکار کنیم

      • بسیار ممنون ….من از وبلاگه آرش با اینجا آشنا شدم و به نظرم مطالبت خیلی مفیده ….تمامه مطالب رو دنبال نکردم ونمیدونم مطلبی در مورده دو جنس گرایی داری !!! اصلا اطمینان ندارم دو جنس گرایی هم گرایشه جنسی هست یا نه !!!! ولی خب اگه کمک کنی که بسیار خوب میشه !!!! و در مورده اون روزی که گفتی !!! من فکر نمیکنم اون روز برسه !!!! مردم به خلقت گرایی ادامه میدن !!!

      • خوبه که لااقل یکی در این ضمینه ها پیش قدم بشه / ممنون از سایت جالبتون 🙂

      • salam kash ye sharayeti faaraham mishod ke ma ham mitunestim harfaye delemuno bezani va ham inke ba ham rahat sohbat konim – kolan like

    • من تازه وارد این سایت شدم
      1 راهنمایی و کمک میخوام
      2تالار گفتگو پیدا نکردم تا سوالاتم رو بپرسم

    • میشه یه نفر من رو راهنمایی کنه
      من تازه وارد شدم وخیلی سوال دارم
      بیشتر لینک هاتون رو خوندم ولی جوابم رو هنوز نگرفتم

  2. Mn kheyli az postaie k gozashtino khondam vali j soalamo nagereftam hanooz! Mn alan daghighan moshkelam ine k nemidoonam lez hastam ya na Dar bazi mavared hame chim be leza mikhoore vali bazi moghe ha ham nemikhore mishe shoma komakam konim k befahmam??? 😐

    • خیلی ساده است اگر از نظر جنسی و عاطفی از دخترها خوشت می آد لزبین هستی
      اگر هم این حسو هم به دخترها داری هم به پسر ها بای سکژوال هستی یعنی به هر دو جنس گرایش داری
      اگر هم این حسو نسبت به جنس مخالف داری که دگرجنسگرا هستی

  3. hi madam,
    regarding your website description . i think I AM Bsexual girl. i am married but i like have sex with girl / woman. would u please help me .

    thank u for your attention

  4. سلام
    من میخواستم خواهش کنم که یه مطلب جامع که انواع شاخه های لزبین رو توضیح دادین
    لطفا برای گی ها هم این شاخه هارو توضیح بدین ممنون میشم

  5. salam . man yek dojensgara hastam va hamintor be lezha alaghe ziyadi daram . kheyli khoshhal misham hamfekrhaye khodamo peyda konam va ba ona ertebat dashte basham.

  6. سلام
    من پسرم از هیچی بجز لز ها خوشم نمیاد.واسه همینم اومدم به این سایت سربزنم بخاطر لزاش. بنظرتون من چه گرایشی دارم؟
    مسخرم نکنید لطفا

    • سلام.مطالعه تون را ببرید بالا. درمورد گرایشهای جنسی و ترنسکژوالیتی هم دانش خود را ببرید بالا.میفهمید که چی هستید.دنیا پر از ادمهای مختلفه وهمه نباید مثل هم باشند.

      • وااااااااای برای اولین بار یک لزبین واقعی حرفامو شنید … باهام صحبت کرد 😍😍😍
        نمیدونید اصلا فکرشم نمیکردم بهم جواب بدین
        چشم حتما معلوماتمو در مواردی که گفتین میبرم بالا
        وااااااااااااااااای چه حس خوبیه تونستم با خودتون بدون هیچ واسته ای صحبت کنم ❤❤❤💕❤💔💔💗💚💛💙💜💖
        الان با خودتون میگید بی جنبرو نگا حالا … میدونم 😒😒😒
        امیدوارم همینطور که منو خوشحال کردین دلتون شاد و سرزنده باشه
        خیلی مواظب خودتون باشین

  7. سلام و خسته نباشید به عنوان یک سایت که در مورد هم جنس گرایی مطلب می زارید تعداد فیلم و سریال های که در این مورد گذاشتید خیلی کم هستن
    من خودم لااقل روزی 5 فیلم با موضوع های هم جنس گرایی و هفته یک سریال با این موضوع دارم تماشا می کنم
    یک سرچ تو اینترنت یا از اشخاص بپرسید تا براتون فیلم سریال بیشتری بزارن
    موفق باشید

Leave a comment